20.3 C
Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου, 2021

Ζήσαμε την αξέχαστη εμπειρία στο “Μυθικό Αρχιπέλαγος” με την Celestyal Cruises

Πρόσφατα Άρθρα

Λένε πως οι πιο όμορφες αναμνήσεις δημιουργούνται εκεί που δεν το περιμένεις.. Και το συνειδητοποιείς όταν το ταξίδι φτάνει στο τέλος του κι αυτό που σου αφήνει είναι μια γλυκόπικρη γεύση.

Γλυκιά για τις δυνατές εμπειρίες που είχες την ευκαιρία να μοιραστείς με καινούριους ανθρώπους, πικρή για τη στιγμή του αποχαιρετισμού.

7 διανυκτερεύσεις, 6 προορισμοί, χιλιάδες εικόνες, αξέχαστες αναμνήσεις

Όταν ήρθε η πρόσκληση από την Celestyal Cruises και την Action Global Communications για την κρουαζιέρα «Μυθικό Αρχιπέλαγος» με το κρουαζιερόπλοιο Celestyal Olympia χρειάστηκαν μόνο λίγα λεπτά για να πω το ναι. Το δρομολόγιο περιλαμβάνει προσεγγίσεις στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, Λαύριο (Αθήνα), και ακολούθως Μύκονο, Σαντορίνη και Ρόδο. Ήθελα πολύ να βιώσω την εμπειρία της κρουαζιέρας μιας και η τελευταία φορά που ταξίδεψα με πλοίο ήταν πριν από αρκετά χρόνια. Το γεγονός επίσης ότι θα επισκεφτόμασταν που δεν είχα ξαναπάει, έκανε την απόφαση μου ακόμη πιο εύκολη.

Και το ταξίδι ξεκινά από την όμορφη Λεμεσό

Το μεσημέρι του Σαββάτου λοιπόν, σαλπάραμε για τον πρώτο και πιο μακρινό προορισμό μας, την Κρήτη. Το να ταξιδεύεις μεσοπέλαγα κατά τη διάρκεια της νύχτας και να ξυπνάς κάθε πρωί σε καινούριο προορισμό είναι ένα μοναδικό συναίσθημα που αξίζει να νιώσεις.

Πρώτος σταθμός η φιλόξενη Κρήτη

16100eb3b5a77b

Το μεσημέρι της Κυριακής μάς βρίσκει στο λιμάνι του Αγίου Νικολάου. Από εκεί κατευθυνθήκαμε στην Ελούντα, ένα ήσυχο θέρετρο σ’ ένα πανέμορφο κόλπο με πολλά ξενοδοχεία να στολίζουν τη βραχώδη γεωγραφία και τα γαλαζοπράσινα νερά της περιοχής. Στη διαδρομή είχαμε την ευκαιρία να δούμε και το νησιωτικό φρούριο της Σπιναλόγκας. Ακολούθησε μια στάση στο παραθαλάσσιο χωριουδάκι, και επιστροφή στον γραφικό Άγιο Νικόλαο, το San Trope της Κρήτης με τα πολλά γοητευτικά cafe και εστιατόρια. Το πιο διάσημο σημείο της πόλης είναι μια μικρή λίμνη στο κέντρο της, γνωστή ως «Βουλισμένη», όπου μάλιστα λέγεται ότι έκανε μπάνιο η θεά Αθηνά. Στον Άγιο Νικόλαο, ήπιαμε το ουζάκι μας που συνοδεύσαμε με ψαρομεζέ, φωτογραφίσαμε το γραφικό τοπίο και επιστρέψαμε στο πλοίο, ανυπομονώντας για τη συνέχεια.

Η επιβλητική Αθήνα

16100ebc341733

Επόμενος σταθμός το λιμάνι του Λαυρίου όπου μας περίμενε λεωφορείο μαζί με την ξεναγό μας για μια ιστορική περιήγηση προς το κέντρο της Αθήνας. Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης περάσαμε μπροστά από τον Ναό του Ολυμπίου Διός, το Ελληνικό Κοινοβούλιο, το Παναθηναϊκό Στάδιο γνωστό ως Καλλιμάρμαρο, την «Τριλογία των Αθηνών» στην οδό Πανεπιστημίου,  την πλατεία Συντάγματος για να φτάσουμε στην γραφική συνοικία της Πλάκας.

16101d60fed52d

Επόμενος προορισμός μας ήταν το σύγχρονο και φωτεινό Μουσείο της Ακρόπολης. Απολαύσαμε ελληνικό καφέ κάτω από την Ακρόπολη και αναχωρίσαμε για το εκπτωτικό χωριό McArthurGlen. Ξεχυθήκαμε στα καταστήματα, κάναμε τα ψώνια μας, τσιμπήσαμε κάτι και επιστρέψαμε στο λιμάνι για να σαλπάρουμε για την όμορφη Θεσσαλονίκη.

16101d66972356

Στην αγαπημένη απολαμβάνεις εξαιρετική κουζίνα

16101dc6f850d5

Όσες φορές κι αν επισκεφτείς αυτή την πόλη, πάντα υπάρχει λόγος να επιστρέψεις. Κατεβαίνοντας στο λιμάνι, ανυπομονείς να περπατήσεις ξανά στην παραλιακή με φόντο τον Πύργο το Λευκό, να κάνεις μια στάση για καφέ και να εναρμονιστείς με τη χαλαρή διάθεση των Θεσσαλονικιών. Έτσι και κάναμε.

16100eda31db7c

Συνεχίσαμε με μια βόλτα στα καταστήματα της Τσιμισκή, αγοράσαμε κουλούρι από ένα ευγενικό πωλητή στο δρόμο και μαζευτήκαμε ξανά όλοι για το μεσημεριανό μας γεύμα στο εστιατόριο Μαμαλούκα στην οδό Δραγούμη, όπου γευτήκαμε πεντανόστιμη παραδοσιακή κουζίνα στην πιο εκλεπτυσμένη της μορφή. Δεν μπορούσαμε να φύγουμε από την συμπρωτεύουσα χωρίς να δοκιμάσουμε τα αυθεντικά τρίγωνα πανοράματος του Ελενίδη που μας είχαν συστήσει. Και είχαν απόλυτο δίκαιο. Γυρίσαμε στο πλοίο χορτάτοι και ενθουσιασμένοι για αυτό που θα ακολουθούσε. Και ο καπετάνιος έβαλε πλώρη για Μύκονο.

Μες της Μυκόνου τα στενά

16100e303aa16e

Η επόμενη μέρα μάς βρίσκει στο νησί των ανέμων, την κοσμοπολίτικη Μύκονο. Αφού ετοιμαστήκαμε, επιβιβαστήκαμε στην λέμβο που μας μετέφερε στο λιμάνι για να πάρουμε το λεωφορείο για τον Ορνό. Δεν έβλεπα την ώρα να κάνω βουτιά στα δροσερά νερά της Μυκόνου. Φτάνοντας λοιπόν στην ονειρική παραλία του Ορνού, βρήκαμε τις ξαπλώστρες μας, χαλαρώσαμε και απολαύσαμε φανταστικό φαγητό στο εστιατόριο Kuzina. Το απόγευμα, επιστρέψαμε για λίγο στο πλοίο ίσα που να φρεσκαριστούμε για το βράδυ και επανήλθαμε αμέσως πίσω στα λιθόστρωτα καλντερίμια του νησιού. Αφού βολτάραμε στη Χώρα και τη Μικρή Βενετία, χαζέψαμε τους ανεμόμυλους, ήπιαμε cocktail με θέα το ηλιοβασίλεμα στο Theoxenia Hotel και συνεχίσαμε γεμάτοι όρεξη να ζήσουμε την διασκέδαση που μόνο η Μύκονος ξέρει να προσφέρει μέχρι το ξημέρωμα όπου θα αναχωρούσαμε για Σαντορίνη.

16101cfd086359

Στην εκθαμβωτική Σαντορίνη ο χρόνος σταματά

16100edc4704eb

Ομολογώ πως αυτό το νησί μού έκλεψε την καρδιά. Είχα ακούσει τα καλύτερα από τους συνταξιδιώτες μου στη διαδρομή μας προς το νησί, αλλά αυτό που αντίκρυσαν τα μάτια μου δεν περιγράφεται με λόγια. Φτάνοντας πρωί πρωί, αποβιβαστήκαμε με λέμβους, μπήκαμε στο λεωφορείο και ακολούθησε εκδρομή σε ένα παραδεισένιο μέρος με πολλές και χρήσιμες πληροφορίες από την ξεναγό μας τόσο για το ηφαίστειο, τα αμπέλια, το κρασί, τη φάβα και τα γνωστά ντοματίνια της Σαντορίνης. Κάναμε στάση για μπάνιο στην παραλία της Περίσσας σ’ ένα ειδυλλιακό beach bar restaurant με άνετες ξαπλώστρες και χαλαρή ατμόσφαιρα. Απολαύσαμε τα κρυστάλλινα νερά, ήπιαμε το ποτό μας, προετοιμάζοντας την όρεξή μας για τα τοπικά εδέσματα. Πιο πολύ όμως ανυπομονούσα για τη συνέχεια της εκδρομής στην Οία. Ανεβαίνοντας το βουνό, η πανοραμική θέα στην καλντέρα, σου κόβει κυριολεκτικά την ανάσα. Φτάνοντας στην κορυφή, όπου κι αν γυρίσεις το βλέμμα αντικρύζεις κάταλευκα σπιτάκια και πανέμορφες εκκλησιές, λιθόστρωτα σοκάκια που οδηγούν σε κρυμμένους θησαυρούς και χαριτωμένα μαγαζάκια με σουβενίρ και χειροποίητα καλούδια. Τόση ομορφιά δεν τη χορταίνεις. Κι εκεί που λες πως δεν υπάρχει κάτι πιο όμορφο, φτάνεις στα Φηρά και ξελογιάζεσαι με το Αιγαίο Πέλαγος να απλώνεται μπροστά σου.

16100edda615e6

Στα Φηρά λοιπόν, γεύτηκα την πιο νόστιμη πορτοκαλόπιτα, μαγεύτηκα από το πιο εντυπωσιακό ηλιοβασίλεμα και έζησα την εμπειρία του τελεφερίκ. Με γεμάτη καρδιά και δυνατές αναμνήσεις, μπήκαμε στη λέμβο για την επιστροφή μας στο πλοίο.

16101d530df8c8

Η Μεσαιωνική σε ταξιδεύει πίσω στον χρόνο

16101d5beae818

Τελευταίος μας σταθμός το λιμάνι της Ρόδου. Κατευθυνθήκαμε προς την παλιά πόλη της Ρόδου κι αμέσως νιώσαμε μια αλλιώτικη αύρα, νοσταλγική, καθώς ξετυλιγόταν μπροστά μας το ζωντανό παραμύθι της ροδίτικης Μεσαιωνικής Πόλης. Κάναμε τη χαλαρή βόλτα μας στην πλακόστρωτη οδό των Ιπποτών, χαζέψαμε στα πολύχρωμα μαγαζάκια, περάσαμε από πλατείες με σιντριβάνια, θαυμάσαμε τα μεσαιωνικά κτίσματα με αποκορύφωμα το μεγαλοπρεπές Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου, γνωστό επίσης και ως «Καστέλο». Γευτήκαμε τη φιλοξενία των ντόπιων και απολαύσαμε για τελευταία φορά το καφεδάκι μας και γλυκό του κουταλιού σε ένα κεντρικό παραδοσιακό καφενείο μαζί με την παρέα, αναπολώντας ήδη τα γέλια που μοιραστήκαμε. Κατά το μεσημεράκι επιστρέψαμε πίσω στο πλοίο όπου θα άρχιζε το ταξίδι του γυρισμού.

16101d79b3f6ed

Μετά από έναν άνετο ύπνο στην καμπίνα μας, ξυπνήσαμε, προγευματίσαμε με θέα το λιμάνι της Λεμεσού μέχρι τη στιγμή της αποβίβασης.

Και κάπως έτσι έκλεισε ένα όμορφο ταξίδι, αφήνοντας μας με τις καλύτερες εντυπώσεις, τόσο για τους προορισμούς που επισκεφτήκαμε, όσο και για την εμπειρία μας στο πλοίο. Νομίζω πως κανείς μας δεν περίμενε ότι το «Μυθικό Αρχιπέλαγος» θα μας έδενε τόσο πολύ σαν ομάδα, κάνοντας τον αποχωρισμό ακόμα πιο δύσκολο. Το μόνο σίγουρο είναι πως τέτοια ταξίδια είναι ιδανικά τόσο για παρέες και οικογένειες όσο και για ζευγάρια που θέλουν να βιώσουν την εμπειρία των ελληνικών νησιών με έναν ιδιαίτερο τρόπο διακοπών.

Η εμπειρία εν πλω

Το Celestyal Olympia διαθέτει αμέτρητους χώρους για χαλάρωση και ψυχαγωγία που μπορείς να αξιοποιήσεις κατά τη διαμονή σου εκεί, όπως ένα πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο, πισίνα, κέντρο ομορφιάς και περιποίησης, καζίνο, καταστήματα αφορολόγητων ειδών ακόμα και παιδότοπο.

16101d052bab60

Όσο για τα εστιατόρια και τα bars του πλοίου, η εμπειρία στο κάθε ένα είναι μοναδική. On board θα δοκιμάσεις ό,τι τραβά η όρεξή σου από τους προσεγμένους μπουφέδες των εστιατορίων. Αν πάλι επιθυμείς à la carte επιλογές και πάλι μπορείς να τις έχεις. Σημείωσε ότι κάθε μέρα οι επιλογές στο μενού άλλαζουν,. Αυτό που ξεχώρισα εγώ ήταν οι σούπες, αφού ήταν όλες μια και μια. Επίσης μπορείς να παραγγείλεις μοναδικά cocktail, εκλεκτούς καφέδες,  λαχταριστά γλυκά και σνακ κάθε στιγμή της ημέρας.

16101d44eae2da

Και η διασκέδαση κάθε βράδυ είναι εγγυημένη, ικανοποιώντας όλα γούστα. Η μουσική άλλωστε, είναι αυτή που φέρνει κοντά την παρέα.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι στο κρουαζιερόπλοιο τηρούνται όλα τα υγειονομικά κριτήρια και φέτος λόγω της εφαρμογής αυστηρών πρωτοκόλλων για αντιμετώπιση της πανδημίας.

Αυτό όμως που θα μου μείνει αξέχαστο από την εμπειρία μου στο πλοίο είναι το πόσο εξυπηρετικό, ευγενικό και περιποιητικό ήταν όλο το προσωπικό. Από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο, από την πρώτη καλημέρα μέχρι το τελευταίο αντίο, η φιλοξενία ήταν άψογη.

16101d870bf7b9

Το Celestyal Olympia έχει ξεκινήσει με εβδομαδιαίες αναχωρήσεις από το Σάββατο 3 Ιουλίου μέχρι και τις 21 Αυγούστου από το λιμάνι της Λεμεσού.

Αν θέλεις κι εσύ να ζήσεις το ταξίδι και αυτή την ξέγνοιαστη εμπειρία μακριά από τη ρουτίνα της καθημερινότητας, επισκέψου το https://celestyal.com/el/ για να κάνεις την κράτησή σου.

Σχολιασμός του άρθρου

Ενημέρωση μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.

Εγγραφείτε στο Newsletter του forkeratea.com

Ενημερωθείτε καθημερινά από την ιστοσελίδα forkeratea.com επιλέγοντας να λαμβάνετε το ηλεκτρονικό newsletter. Γράψτε παρακάτω το email σας.